Black Surfers Matter
Na południe od Los Angeles gang Bay Boys terroryzuje i nęka osoby z zewnątrz. Jeśli nie masz willi na plaży w Palos Verdes lub nie znasz kogoś, kto ją ma, trudno jest złapać falę. Jednak garstka upartych surferów postanowiła przeciwstawić się temu niesprawiedliwemu lokalizmowi.