Black Surfers Matter
Surfing odzwierciedla szersze problemy rasowe, które utrzymują się w Stanach Zjednoczonych: wielu czarnoskórych surferów woli surfować w nocy, aby uniknąć nękania, ponieważ segregacja wciąż rzuca cień na plaże Kalifornii.