Black Surfers Matter
Kalifornia, uosobienie luzu? Palmy, słońce i surfing... ten starannie kultywowany obraz jest niestety daleki od rzeczywistości, gdy jesteś czarny. Za tym wyluzowanym stylem życia kryją się swastyki, które zdobiły deski surfingowe już w latach 30. ubiegłego wieku....