Amenra
Stado czarnych kruków przelatuje nad Dinkelsbühl. W swoim bagażu ten rój ma napędzające rytmy, samodzielnie zbudowane dudy i dźwięki dawnych czasów. Corvus Corax stał się jednym z najbardziej wpływowych zespołów średniowiecznych od czasu założenia w 1989 r. Siedmioosobowa trupa tworzy spektakle w duchu minionych epok. No i pasuje jak ulał do festiwalowego repertuaru Summer Breeze Open Air.