TestamentHellfest 2023
Kalifornijski Testament to jeden z najstarszych zespołów thrash metalowych. To prawdziwi pionierzy - królują już od 40 lat i są uważani za niewątpliwych królów gatunku. Mimo wielu wewnętrznych sporów nadal należy do legend thrash metalowej sceny obok takich gigantów jak Metallica, Slayer i Megadeth. Na scenę Hellfest wnoszą to, co mają najlepsze w swoim dorobku, a także nowe utwory z "Titans of Creation".