Amenra
A flock of ravens has appeared at Summer Breeze to grace the crowd with rousing rhythms and ancient sounds. Since its formation in 1989, Corvus Corax has been one of the most influential groups in the medieval metal movement. The seven-piece band's immersive art fits perfectly with the spirit of the German extreme metal festival.