The Hu
Szwedzi stworzyli kwintesencję nowoczesnej muzyki pop, z drugiej strony to tam narodziły się jedne z najbardziej ekstremalnych (i najciekawszych!) zespołów metalowych na świecie. Jak Amon Amarth - prawdziwi dziedzice Wikingów. Założony w 1992 r. zespół wydał już paręnaście albumów, a ostatni rok temu. Odrzucają etykiety, pokazując, że można być Wikingiem i grać metal, nie będąc zaszufladkowanym jako Viking Metal.