Amenra
Potężne okrzyki, uderzające riffy i hymniczne refreny - z Stick To Your Guns wiesz, co dostajesz. Świetną zabawę! Zespół zyskał tak niepodważalną reputację na scenie, że nawet taran odbiłby się od nich. Sławą cieszą się ich występy na żywo - zarówno publiczność, jak i członkowie zespołu szaleją. I tak też było na Summer Breeze. Chłopaki z Orange County wybornie się bawili od pierwszej chwili. Sami zobaczcie!