DecapitatedSummer Breeze 2023
Jeszcze trochę zieloni Wojciech "Sauron" Wąsowicz, Wacław "Vogg" Kiełtyka i Witbold "Vitek" Kiełtyka założyli Decapitated w swoim rodzinnym Krośnie w 1996 r. Z krótką przerwą nieprzerwanie umacniają swoją pozycję mistrzów w swoim rzemiośle. Fani czekali na nowe dzieło kapeli pięć lat - w 2022 r. ukazała się płyta "Cancer Culture". Polacy z Decapitated z piekielną precyzją dekonstruują technical death metal jakby diabeł deptał im po piętach. Razem z Summer Breeze sprawili, że serca dziesiątek tysięcy metalowców zabiły szybciej.