Kiedy raper został posłem
Miał krótkie i intensywne życie, które zakończyło się tragicznie. Phyo Zeya Thaw był młodą gwiazdą birmańskiego rapu, kiedy zaproponowano mu karierę polityczną – został posłem w rządzie Aung San Suu Kyi. Stracono go w 2022 r., gdy władzę przejęła junta.