Kto zarabia na rosyjskiej wojnie?33 min
Po wybuchu wojny w Ukrainie Zachód nałożył na Rosję rygorystyczne sankcje, które zmusiły ponad tysiąc zagranicznych firm do opuszczenia kraju. Jednak wiele zachodnich produktów nadal jest sprzedawana w Rosji, z tym, że na czarnym rynku.