Track East
10 grudnia przypada 75. rocznica uchwalenia przez ONZ Powszechnej Deklaracji Praw Człowieka. Z tej okazji przyglądamy się temu, jak wygląda przestrzeganie tych praw na świecie, analizując ataki na wolność słowa w Rosji, sytuację kobiet w Iranie, bombardowania Strefy Gazy i przesiedlenia Ormian z Górskiego Karabachu.