Kuchnia i polityka30 min
Od czasu ataków w Izraelu restauracja Ha’achim w Tel Awiwie zaangażowała się w pomoc najbardziej potrzebującym. Wolontariusze i wolontariuszki, które przygotowują tam paczki żywnościowe, wciąż są w szoku po ostatnich wydarzeniach. W Ukrainie szef kuchni Ievgen Klopotenko walczy o przetrwanie ukraińskiej gastronomii, nośnika kultury i tożsamości.