USA i Rosja - nowa zimna wojna?
Czy rosyjska inwazja na Ukrainę z powrotem pogrążyła świat w zimnej wojnie? A może atak Rosji na sąsiada nie ma nic wspólnego ze Stanami Zjednoczonymi? Wybraliśmy się do Nowego Jorku, by zrozumieć, jakie uczucia budzi w ludziach widmo powrotu żelaznej kurtyny.