Rosyjska nowa normalność
Odkąd Rosja prowadzi wojnę przeciwko swojemu sąsiadowi, ukraińska kultura narodowa przeżywa odrodzenie. Zwłaszcza folklor jest sposobem na przeciwstawienie się najeźdźcy poprzez wzmocnienie tożsamości kulturowej kraju. "Tracks East" przygląda się szałowi na tradycyjne pieśni i tańce oraz odmowie niektórych artystów wyrażania swojego patriotyzmu poprzez muzykę.