Korzenie: nasza historia, nasze pochodzenie30 min
Gdzie są moje korzenie? Czy przynależę do jakiegoś miejsca, kraju? Nasi dziennikarze spotykają się z artystami, którzy zadają sobie te fundamentalne pytania i wraz z nimi odkrywają wielowymiarowość pojęcia “pochodzenie”.