Rosyjska nowa normalność
Od czasów wojen, które spustoszyły Bałkany w latach 90., społeczność międzynarodowa nadal postrzega Europę Południowo-Wschodnią jako beczkę prochu. „Tracks East” zdecydowało się więc oddać głos młodym artystom z Bośni i Hercegowiny, Serbii i Kosowa, którzy starają się pokazać, jakie bogactwo kulturalne mają do zaoferowania Bałkany.