Rosyjska nowa normalność
Miłość na odległość nie jest łatwa, a robi się jeszcze trudniejsza, gdy jedna osoba musi ryzykować życie, a druga jest na uchodźstwie. Taka sytuacja to nowa codzienność wielu Ukrainek i Ukraińców. Ingret Kostenko, ikona indie popu, została zmuszona do ucieczki do Niemiec. Mężczyzna, którego kocha, musiał zostać żołnierzem i walczy na froncie. Ingret regularnie wraca do Ukrainy, by z nim być. W swoich utworach i filmach przerabia trudny temat separacji.