Dominikana: Haiti pod ścianą25 min
Wyspa Hispaniola jest podzielona na dwie części: haitańską i dominikańską. Na granicy rząd Dominikany buduje mur o długości 200 kilometrów, który ma mu pozwolić kontrolować migrację z Haiti. Skąd ta wrogość do Haitańczyków, którzy stanowią dużą część taniej siły roboczej w dominikańskim budownictwie, rolnictwie i turystyce?