Chiny na Bałkanach: potajemna inwazja
Czy Serbia i Czarnogóra wstąpią do Unii Europejskiej, czy pozostaną w orbicie Chin i Rosji? Chiny oferują im zastrzyk gotówki w formie ogromnych inwestycji. Ale jakie byłyby ich konsekwencje? I czy takie zbliżenie byłoby szkodliwe dla Europy? Badamy.