Re: Inwazja węży na Wyspach Kanaryjskich
Na Wyspach Kanaryjskich nie było żadnych węży, dopóki około dwudziestu lat temu nie pojawił się wąż lancetogłów królewski, pochodzący z prywatnej hodowli. Ponieważ wąż ten nie ma żadnego drapieżnika na archipelagu, lokalna społeczność musiała się zorganizować, aby kontrolować jego rozmnażanie się. Wąż nie jest jadowity, ale jest uciążliwy dla ludzi, upraw i ekosystemu. Czy można powstrzymać jego rozprzestrzenianie się?