Majorka: Turystyka napędzana alkoholem31 min
Majorka jest popularną turystyczną destynacją dla Europejczyków, przede wszystkim Niemców. Masowa turystyka to także masowe pijaństwo, burdy i zakłócanie życia mieszkańców. Od 2024 roku na wyspie spożywanie alkoholu w miejscach publicznych jest zakazane. Czy ma to wpływ na turystykę?