Re: Alcohol Fuelled Tourism in Mallorca
Mallorca is a major holiday destination for Germans and other Europeans where alcohol-fuelled partying is commonplace. In an effort to control anti-social behaviour, off-licences must close early and outdoor drinking on the beach has been curtailed. How are locals, the police, and tourists adapting to these changes?