Re: Armenia i Azerbejdżan: misja cywilna UE
Konflikt między Armenią a Azerbejdżanem poskutkował interwencją ze strony Unii Europejskiej, która w lutym 2023 r. wysłała tam swoją misję cywilną. Jej zadaniem jest prowadzenie patroli na granicy z Azerbejdżanem i wspieranie mediacji. Choć powołano ją na prośbę Armenii i stacjonuje na jej terytorium, ma też współpracować z Azerbejdżanem. Czy to dobre posunięcie?