Re: Weterynarze na skraju wyczerpania
Przeciążenie pracą, niskie płace, konflikty z właścicielami zwierząt – zawód lekarza weterynarii nie jest już marzeniem. Towarzyszymy w codziennych obowiązkach trzem takim osobom, by zrozumieć, z czym się mierzą i jakie rozwiązania mogłyby poprawić ich sytuację.