Re: Veterinarians Burning Out
Veterinarians disproportionately suffer from depression and have a significantly increased risk of suicide. High workloads, poor pay, and constant conflicts with pet owners often lead to mental health crises. Three veterinarians are seeking solutions to continue practising their otherwise fulfilling profession.