Re: Sporty zimowe: recykling śniegu
Kryzys klimatyczny sprawia, że w Alpach jest coraz mniej śniegu. Aby temu zaradzić wiele ośrodków narciarskich we Francji i Szwajcarii poddaje recyklingowi śnieg z poprzednich sezonów. Ta metoda jest nazywana “uprawą śniegu”. Na czym dokładnie polega? Gdzie przechowywany jest śnieg? I czy jest to rozwiązanie na dłużej? Badamy.