Re: Snow Farming in Switzerland
As ski resorts in the alps have less reliable snow cover due to climate change, some resorts are taking action to preserve their winter sports industry: Snow Farming, where snow is artificially produced and stored from one winter to the next could be the answer. A report from Switzerland.