Re: Przyszłość kawy
Kawa jest ulubionym napojem wielu Europejczyków, ale nie wydaje się odporna na wpływ zmian klimatycznych: do 2050 r. połowa plantacji może zniknąć. Branża eksperymentuje więc z nowymi, bardziej odpornymi odmianami, stosując zrównoważone techniki upraw, które chronią lasy deszczowe.