Re: Spiderman z Sudanu
W stolicy Sudanu, Chartumie, anonimowy protestujący przebrany za Spidermana dołączył do setek tysięcy demonstrantów. Tłumy wyszły na ulice, by bronić zdobyczy rewolucji, zagrożonych po zamachu stanu z 2021 r. Sudański Spiderman szybko stał się bohaterem ruchu oporu i wzorem do naśladowania dla młodego pokolenia.