Nepal: gniew w sieci i na ulicach13 min
We wrześniu 2025 na ulice Katmandu i innych nepalskich miast wyszli przedstawiciele pokolenia Z, protestować przeciwko kleptokratycznej władzy. W starcia zginęło ponad 70 osób, a w ich efekcie do dymisji podał się dotychczasowy rząd. Nową premierkę wybrano… na platformie Discord.