Nepal: revolta generației Z13 min
Tinerii din Nepal sunt foarte furioși din cauza instabilității politice și a corupției și iau problema în propriile mâini: în septembrie 2025, protestele au zguduit Kathmandu și alte orașe nepaleze și s-au soldat cu zeci de morți.