Ukraina: Masakra w Iziumie22 min
W mieście Izium, wyzwolonym niedawno przez armię ukraińską, rosyjska armia pozostawiła setki trupów. Niektóre z nich noszą ślady tortur, a ci, którzy przeżyli, opowiadają z przerażeniem o piwnicach, w których okupanci torturowali często przypadkowo aresztowanych.