Potwory, które zainspirowały Hollywood6 min
XIX-wieczny malarz hiszpański José Segrelles uważany jest za pioniera gatunku fantasy. Jego bardzo osobisty styl odchodzi od dominującego wówczas malarstwa naturalistycznego i łączy w sobie orientalizm, symbolikę i science fiction. Zobaczcie, kto się nim inspirował.