Odessa: jeszcze będzie normalnie12 min
Odessa, zwana „Perła Morza Czarnego”, była poważnie zagrożona przez armię rosyjską. Mieszkańcy i mieszkanki wstrzymali oddech, gdy w maju wrogie samoloty zbombardowały wiele dzielnic miasta. Historyczne centrum Odessy udało się ocalić. Teraz, gdy linia walki przesunęła się na południowy wschód, miasto powoli otrząsa się z traumy.