Typowe zdjęcie z instagrama12 min
Klasyczne zdjęcie na Instagrama? Osoba siedząca na półce skalnej i kontemplująca Wielki Kanion. Ale ten rodzaj obrazów kusił oglądających wcześniej niż moglibyśmy się spodziewać. Korzenie kontemplacyjnego trendu sięgają bowiem tradycji romantycznej. Rozmawiamy o tym z francuską influencerką Margot i Olivierem Scheferem, specjalistą od estetyki romantycznej.