"Opowieść podręcznej" a protesty kobiet12 min
Dystopijna powieść Margaret Atwood “Opowieść podręcznej” stała się inspiracją dla aktywistek feministycznych na całym świecie. Charakterystyczny strój z serialu na podstawie powieści stał się symbolem walki o prawo do aborcji. Ale kto pierwszy wpadł na pomysł, by go wykorzystać?