Kot i żołnierz – uwieczniony na zdjęciu czuły gest w środku wojny, wielki klasyk fotografii. Zdjęcie zostało zrobione 20 maja 2022 r. w Ukrainie i udostępnił je sam prezydent Zełenski. Czy to możliwe, że jest ono narzędziem propagandy? Analizujemy to wraz z autorem zdjęcia, Dogukanem Keskinkilicem i Érikiem Baratay’em – historykiem relacji między ludźmi a zwierzętami.