Dessous des images 2026 (68/110)
29 sierpnia 2022 r. obraz „Space Opera Theatre” zdobył główną nagrodę na targach sztuki w Kolorado. Dzieło zostało w całości stworzone przez sztuczną inteligencję, czego początkowo nikt się nie domyślał. Autor artystycznego algorytmu Jason Allen zdradza nam kulisy tego projektu, a historyk Paul Ardenne komentuje, co „Space Opera Theatre” oznacza dla przyszłości sztuki.