Jak dyrygować orkiestrą?
Wybraliśmy się do Aten i Eleusis, tegorocznej Stolicy Kultury, by porozmawiać z artystami wizualnymi, muzykami i twórcami. Jaki kryzys finansowy i drakońskie cięcia budżetowe wpłynęły na ich pracę? Jak wybory zmieniły atmosferę na greckiej scenie kulturalnej?