Flèche Love akustycznieNancy Jazz Pulsations 2023
Flèche Love to potężna artystka o nieograniczonej kreatywności. Na scenie Nancy Jazz Pulsations 2023 w towarzystwie dwóch muzyków klasycznych tworzy urzekający muzyczny świat o niezwykłej autentyczności. Różnorodne wpływy - od Orientu po Amerykę Łacińską i jej zainteresowanie feminizmem oraz aktywizmem - czynią z niej artystkę wyraźnie osadzoną we współczesności, a przede wszystkim artystkę na miarę swoich czasów.