Jakich mężczyzn potrzebujemy?
Wraca moda na rzemiosło artystyczne – postrzegane jako dziedzictwo kulturowe, które należy chronić i przekazywać. Spotykamy się z osobami, które chcą kontynuować tradycję w weneckiej hucie szkła Murano, w Indiach, a także w Argentynie.