TwistGreek Artists Take Stock
In Athens and Elefsina, European Capital of Culture 2023, Twist talks to artists, musicians and creative people. How has the financial crisis and draconian austerity measures impacted their work? Since the parliamentary elections, what is the mood on the Greek cultural scene?