Jakich mężczyzn potrzebujemy?
Wojna na Bliskim Wschodzie wstrząsa całym światem, doprowadzając do konfliktów w społeczeństwach europejskich. Czy sztuka może załagodzić napięcia? Udajemy się do Tel Awiwu, Paryża i Berlina, by to zadać to pytanie artystom i artystkom.