Ravel i Grieg w wykonaniu Víkingura Ólafssona
Jeden z czołowych europejskich zespołów orkiestrowych oraz jeden z najciekawszych pianistów młodego pokolenia wspólnie prezentują dwa arcydzieła pełne pasji i porywającej wirtuozerii: „La Valse” Maurice’a Ravela oraz Koncert fortepianowy a-moll Edvarda Griega.