Zakłady bukmacherskie: wielomilionowy biznes
Internetowe zakłady bukmacherskie, takie jak Unibet czy Paris Sportif, to jedne z najprężniej rozwijających się platform. Są dziś także jednymi z najważniejszych sponsorów w świecie sportu. Jednak dla wielu graczy taki hazard jest wysoce toksyczny i uzależniający. Przedstawiamy pogłębione śledztwo, w którym wraz ze specjalistami i graczami analizujemy mechanizmy zakładów bukmacherskich.