Bruno Latour: wywiad"Gdzie wylądujemy?" (4/12)
Dlaczego cała cywilizacja, stojąca przed doskonale znanym problemem, nie reaguje? Aby uratować naszą planetę i sprawić, by nadal nadwała się do zamieszkiwania, musimy "wrócić na ziemię" i opisać to, od czego jesteśmy zależni. Czwarta część wywiadu na wyłączność z francuskim filozofem, antropologiem i socjologiem Bruno Latourem.