Bruno Latour - wywiad
Francuski filozof, socjolog i antropolog był jednym z najbardziej wpływowych i popularnych myślicieli naszych czasów. Autor m.in. "Nigdy nie byliśmy nowocześni" (1991), Bruno Latour jest jednym z najbardziej szanowanych głosów w sprawach związanych z kryzysem klimatycznym.