Streetphilosophy - Zdecyduj się!StreetphilosophyZnajdź swój fetysz
Jak ludzie odkrywają swoje fetysze? Jeden uwielbia skórzane stroje, inny kocha lizać stopy lub obsesyjnie zbiera buty. Czy fetysze to część naszej natury, czy perwersje, od których należy się uwolnić? I czy to fetysz opanowuje nas, czy też możemy sami sobie jakiś znaleźć?