Bruno Latour: wywiad"Tworzenie kolektywów" (6/12)
W dzisiejszym społeczeństwie konieczne jest tworzenie nowych kolektywów, aby każdy miał prawo do wyrażenia swojego zdania. Szósta część wywiadu na wyłączność z francuskim filozofem, antropologiem i socjologiem Bruno Latourem.